OBIECTIVE DIDACTICE: T1 – Forme alternative în designul de mobilier – mizează pe stimularea creativității studenților în generarea unor
MAI 3 aniOBIECTIVE DIDACTICE: Obiectivele generale ale disciplinei Reprezentări ale Formei în Arhitectura Românească vizează înțelegerea evoluției Arhitecturii Românești, privind valorile
MAI 3 aniOBIECTIVE DIDACTICE: Proiectarea în zone seismice reprezintă una dintre provocările majore întâmpinate de către arhitecți, fiind necesare cunoștințe specifice
ARCHITECTURA 6 aniOBIECTIVE DIDACTICE: În cadrul primelor etape ale dobândirii cunoștințelor și competențelor necesare proiectării detaliilor arhitecturale, disciplina Finisaje 1 își
ARCHITECTURA 6 aniOBIECTIVE DIDACTICE: Pe parcursul celor șase ani de studiu, studenții arhitecți urmează o serie de discipline inginerești, pentru a
ARCHITECTURA 6 aniOBIECTIVE DIDACTICE: Studiul Formei 1 vizează aplicarea corectă a conceptelor fundamentale specifice compoziției, precum și formarea şi dezvoltarea deprinderii
MAI 3 aniOBIECTIVE DIDACTICE: Obiectivele generale ale disciplinei Teoria compoziției de design vizează înţelegerea conceptelor fundamentale specifice compoziției, însușirea gramaticii limbajului
MAI 3 aniOBIECTIVE DIDACTICE: Reprezentări grafice 2 este o disciplină de tip activitate practică ce continuă formarea studenților din anul 1
ARCHITECTURA 6 aniOBIECTIVE DIDACTICE: Reprezentări grafice 1 este o disciplină de tip activitate practică ce are ca scop formarea studenților din
ARCHITECTURA 6 ani